פרוטוקול ישיבת הוועד המקומי (מס' 20) 7.3.1954

* אישור פרוטוקול ישיבת ועדת הכספים מה 17.1.54:
מאשרים את החלטות הוועדה להוסיף שעת עבודה למזכירת ביה"ס, דוחים את ההחלטה לגבי רענן (עד שהמועצה המקומית תקבל מעמד חוקי), מאשרים גמול תפקיד לגזבר ולמנהל החשבונות ואת ההחלטה לגבי קופת תגמולים. היימן חוזר לתפקידו כגזבר.
* אישור פרוטוקול ישיבת ועדת הכספים מה 17.2.54:
מאשרים עקרונית את המלצת הוועדה, למנות ועדת ערעורים עליונה (בהרכב של היימן, לוינסון וקנדל), לגבי בקשות להנחה מתשלום מסים. מאשרים את ההחלטות לגבי מאור ברחובות, הקצאת מלט לבית ההסתדרות, תשלום עבור נסיעות למורים, העברת 100 ל"י (מכספי הרזרבה של התקציב הפדגוגי) לרכישת צינורות, הוצאות נסיעה ברכב פרטי למזכיר הוועד המקומי, הפקדת סכום של 50 ל"י כ"קופה קטנה" להוצאות שוטפות ודחופות בידי קניגר וזהבי, מקדמה למורה מחליפה עבור זר ברכה למורה החולה.
* שהרבני מתאונן על כך, שקיבל את ההזמנה לישיבה רק שעתיים לפני תחילתה ועל כך שאין ייצוג מתאים לסיעתו בוועדות השונות.
* אישור פרוטוקול ישיבת ועדת הכספים מה 25.2.54:
מאשרים מחדש (בעקבות הישיבה מה 21.6.53), כי זכות החתימה בשם הוועד המקומי, היא בידי כהן – היו"ר עם חתימת היימן – הגזבר.
המשך בניית ביה"ס: כהן מיידע לגבי הסיכוי לקבל הלוואה לבנייה ביולי ומשבח את עזרת ועד ההורים, המנסה לגייס כספים. הוא גם מציין, שיש לבדוק את המכרז אשר קיבלו האחים גרין לבניין השלד – וכי יש להכין מכרזים לגבי יתר חלקי הבניין.
* אישור פרוטוקול ישיבת ועדת הרישיונות מה 17.2.54:
מחליטים שהוועדה תקבע מחדש את חלוקת אזורי חלוקת החלב. מאשרים את ההמלצה לאשר לבינו ששון למכור ירקות בחנות המכולת, לגרשון אברהם להעניק רישיון לממכר ירקות בשיכון הבולגרים – ולא להרשות לשטיין פרידה לערוך נשפי ריקודים (בקיוסק).
* שלטון מקומי: גם הוועד הפועל של ההסתדרות בא לידי מסקנה, שקריית אונו בעלת צביון עירוני ולכן אינה יכולה להימצא במסגרת של מועצה אזורית – והוא מוכן לעזור לה לקבל מעמד של מועצה מקומית.
*תקציב: כהן מציע להכין, כבר עכשיו, תקציב של מועצה מקומית.
* עבודות דחק: כהן מיידע, שלשכת העבודה הקצבה לוועד סכום עבור 750 ימי עבודה, אולם הסכום לא מספיק. כמו כן, הוא מפרט את העבודות הדרושות: גינה בקרבת הוועד, גן הגיבורים, מגרשים למשחקי ילדים ושדרות קק"ל.

משתתפים: י. כהן – (יו"ר הוועד), היימן, ווהבה, מרקוביץ, צדוק, קנדל
אחר: שהרבני
חסרים: לוינסון, ציפרשטיין
המזכיר: יעקב רענן

/// מיכל 45 / תיק 2 /
לצפיה במסמך המקורי לחצו כאן >>

המסמך ייפתח בחלון חדש