פרוטוקול ישיבת ועדת הכספים 5.8.1954

מחליטים:
* לאשר הוספת פנסים ברחובות בעלות של 400 ל"י, על-חשבון הלוואה.
* לאחר דיון בבקשה קודמת של גרינברג לתוספת שכר עבור הפיקוח על המאור ברחובות, הוחלט שאת הבקרה על המאור יעשה עומר, עובד הוועד, ולאחר הביקורת ישולם תמורת כל מנורה בנפרד – המזכיר יבדוק את תעריף החלפת מנורה.
* לאשר הוצאה בסך 3,000 ל"י עבור תיקונים בביה"ס ובגנים. כמו כן, לאור המצב הכספי הגרוע של הוועד, מחליטים לקבוע פגישה דחופה עם מנכ"ל משרד הפנים, כדי לתבוע בדחיפות את שינוי הסטטוס המוניציפלי וקבלת מלוות או מענקים מהממשלה.
* לאשר העלאת סכום הגבייה לשנה הקרובה, עקב התייקרות הפיקוח הרפואי והצעת ביה"ס לספק ספרים לכיתות א'-ב'.
* לשחרר מארנונות ומאגרות את כל המוסדות הציבוריים והארגוניים (לפי רשימה מפורטת), שאין להם קשר עם מפלגה מסוימת או עסק מסוים.
* לפרסם מכרז לריהוט לעשר כיתות – ההוצאה תסתכם ב 6,000 עד 7,000 ל"י.
* לאשר שחרור מקנס של 20% על מסים, אם האדם יחסל את כל חובו בבת אחת. אם ישלם בשטרות, השטר האחרון יהיה בגובה סכום הקנס והוא ישוחרר ממנו אם יעמוד בהתחייבותו.
* לאשר את איצקוביץ גציל לתפקיד עוזר למזכיר בדרגה ו', מתחילת החודש הבא.
* לא לתבוע מהורים אשר לא שלחו את ילדם לביה"ס או שלחו אותו לגן פרטי בשנה החולפת, תשלום עבור אגרת חינוך. לגבי השנה הבאה, יש להזהיר כי גם אם לא ישלחו את ילדם לאחד מגני הילדים המוכרים על ידי משרד החינוך, הם יהיו חייבים בתשלום.
* היות ומכשיר הטלפון "עסוק" רוב שעות היום על ידי התושבים, וזה מפריע למהלך העבודה, מחליטים לבצע ניסיון למשך חודשיים, בהקצבה בסך 50 ל"י לחודש (לכיסוי גירעון אפשרי): למנות שני אנשים (מקרים סוציאליים) שיהיו אחראים למתן השירות, כולל קבלת שיחות והעברתן. תמורת שיחה רגילה ישלם המשתמש 70 פרוטות, והיות והיא עולה 100 פרוטות, ההפרש יהיה עבור נותני השירות.

משתתפים: כהן (יו"ר), היימן, ציפרשטיין, מרקוביץ – חברי הוועדה, קניגר – גזבר
חסר: ווהבה – חבר הוועדה
המזכיר: מ. זהבי

/// מיכל 45 / תיק 2 /
לצפיה במסמך המקורי לחצו כאן >>

המסמך ייפתח בחלון חדש