פרוטוקול ישיבת המועצה (מס' 7) 3.5.1960

* חברי המועצה כיבדו את זכרו של אליעזר רוקנשטיין בקימה והחליטו להנציח את שמו על-ידי נטיעת גינה ציבורית ברחוב לוס אנג'לס, בשם "גינת אליעזר" – לזכר פעילותו המסורה (כסגן היו"ר) במועצה.
* מאשרים את החלטות ישיבת המועצה מס' 5 מה 8.3.60 (ב 59-13-0-6).
* מאשרים את החלטות ישיבת המועצה מס' 6 מה 22.3.60 (ב 59-13-0-7).
* מוצע הרכב ועדות המועצה ומספר נציגי חברי המועצה ונציגי ציבור, בהתאם לסיעות השונות – בהתנגדות לוינסון ובהימנעות שהרבני.
* מאשרים את החלטות ישיבת הנהלת המועצה מס' 1 מה 29.3.60 (ב 59-13-0-10), לגבי: שיכון מקרי סעד ובקשת בית המרקחת המקומית לשחרור ממסים. לגבי שטחים ציבוריים, העלה לוינסון את בעיית ניקוז המים המחריפה, גם לדעת המהנדס אקרון וכהן תיאר את הגורמים להתהוותה, שמקורם במצב שהיה קיים לפני קום המועצה.
* מאשרים את החלטות הנהלת המועצה מס' 2 מה 15.4.60 (ב 59-13-0-10), לגבי: מנהל ביה"ס התיכון – ישראל אליסף שהומלץ על-ידי משרד החינוך, השתתפות המועצה בחינוך חקלאי ומקצועי, השם "בן זכאי" לביה"ס הממ"ד, פיקוח רפואי בביה"ס "יסודי התורה", מפעל כוס חלב וריפוי שיניים במוסדות החינוך, תוספת שעות עבודה לאחות ביה"ס.
* מחליטים לקבוע לקראת שנת הלימודים הבאה אגרת שירותים נוספים בבתיה"ס ובגני הילדים – שירותי בריאות, ביטוח וריפוי שיניים. גובה האגרות שונה בין בתי הספר ומספר הילדים במשפחה.
* מאשרים את דרגה 5 ותוספת גמול תפקיד בשיעור 30 ל"י לחודש, החל משנת הכספים 60/61, לסגן ראש המועצה בפועל סמי כץ (בהימנעות לוינסון).
* מחליטים על משיכת יתר בסך 10,000 ל"י, באמצעות בנק לאומי לישראל.
* מקבלים את הצעת הטלת התוספת עבור הוצאת האשפה, לארנונה הכללית לשנת 60/61.
* שאילתות: של גצולסקי, לגבי מצב שטח הפיתוח של השטח המסחרי, שאין חברת גרין מביאה לסיומו, ושל נוימן – לגבי המשך מכירת בשר לא כשר באטליז של גולומבוש.

משתתפים: יעקב כהן (היו"ר), סמי כץ, מ. גצולסקי, ש. צבייר, י. לוינסון, ז. נוימן,
ו. שהרבני, בוקצ'ין – חברי המועצה, חסר: י. אסלן – חבר המועצה
רושם הפרוטוקול: ד. ענבי – מזכיר המועצה, חותמים: כהן וענבי

/// מיכל 59 / תיק 13 /
לצפיה במסמך המקורי לחצו כאן >>

המסמך ייפתח בחלון חדש