פרוטוקול ישיבת המועצה 21.10.1956

* מאשרים את החלטות פרוטוקול ישיבת המועצה מס' 18 (הקודמת), מה 7.10.56.
* מאשרים את החלטות פרוטוקול ישיבת הנהלת המועצה מס' 16: פתיחת גן ממ"ד בקריה, אישור קבלת הלוואות לתרבות ולספורט: ממרכז "הפועל" 10,000 ל"י לבניית אולם התעמלות לילדי ביה"ס ולשימוש "הפועל", ומההסתדרות 4,000 ל"י לציוד ולריהוט לאולמות לפעולות תרבות – בקריה ובמעברה (לוינסון וארליך התנגדו לקבלת שתי ההלוואות/ההצעות וסעדי נמנע),
רכישת מניות אוצר חבר השלטון המקומי בסך 250 ל"י מתוך התקציב השוטף 56/57, הסכם לפעולות תרבות בשיתוף מועצת הפועלים, לבקש מוועדת השומה לבקר מחדש את לוח השומה (מבקשים מהסיעה הדתית להחליף את נציגה שלא לקח חלק בישיבות במהלך השנה), אישור חוקי עזר בדבר הסדרת גדר חיה ומס עסקים, לתת ייפוי כוח לסגן ראש המועצה רוקנשטיין לחתום על התראות לתשלום מסים לתושבים לפני עיקול, אישור הקצבת השתתפות בשכר לימוד לבי"ס תיכון לנאגי יונה, קבלת בנו של השוטר לוי יעקב לגן.
* דיון בדו"ח המייעל
ראש המועצה: "הזמנו את המייעל לשלוש מטרות: לבדוק את (א) סדרי העבודה המנהלתיים של המועצה, (ב) ליקויים בעבודה והצעת תיקונים, (ג) כושר העבודה של העובדים. בקשר לשני הסעיפים הראשונים חיווה המייעל את דעתו והציע שינויים בסדרי העבודה. באשר לסעיף השלישי, לא היה מוכן להביע בשלב זה את דעתו והתנה זאת בכך, שמחקר זה יבוצע בשותפות עם הסתדרות הפקידים. אנו ויתרנו על המחקר הנוסף, מאחר ולפי ידיעתנו וביקורת פנימית, ידוע לנו כושר העבודה של עובדינו. זאת תהיה הוצאת כספים מיותרת."
* אישור החלטות ההנהלה לגבי תקן העובדים:
במחלקת הגבייה יישארו חמישה וחצי עובדים, לאחר קיצוץ של 11/2 עובדים.
במחלקת התברואה ובניין ערים – לקצץ ב 11/6 עובדים והתקן החדש יהיה 11/3 עובדים.
במחלקת הסעד, לאחר קיצוץ בעובד אחד יישאר התקן של ארבעה עובדים.
ועד העובדים והסתדרות הפקידים יחליטו את מי לפטר. אם יהיו מקומות עבודה פנויים, תינתן למפוטרים זכות קדימה, בתנאי שיתאימו לתפקיד.
מאשרים את קבלת סגן ראש המועצה ציפרשטיין כמנהל מחלקת השירותים והתברואה בתשלום.

משתתפים: י. כהן – ראש המועצה
א. רוקנשטיין, ח. ציפרשטיין – סגני ראש המועצה
מ. כצנלסון, ד. ארליך, י. לוינסון, ס. יצחייק, י. סעדי – חברי המועצה
חסרים: מ. מרקוביץ – חבר המועצה
רושם הפרוטוקול: א. רוקנשטיין
חתומים על הפרוטוקול: י. כהן, א. רוקנשטיין

/// מיכל 58 / תיק 1 /
לצפיה במסמך המקורי לחצו כאן >>

המסמך ייפתח בחלון חדש