פרוטוקול ישיבת הנהלת המועצה 10.2.1957

מחליטים:
* לבצע את סלילת הכביש בחלקה שבגוש 6494 ולפרסם מכרז בנדון, אך לא להשתתף בהתקנת רשת החשמל בגוש זה.
* להציע למועצה מספר כללים, לפיהם יאושרו המועמדים לרכישת מבנה לעסק במרכז האזרחי.
* להקצות 50 ל"י להרשמת צה"ל, בספר הזהב של הקרן הקיימת לישראל.
* להקצות 25 ל"י לחודש לתשלום שכר דירה, לבעלת הדירה בה תשוכן כיתה א' של ביה"ס הממלכתי-דתי בתשי"ז – וכמו כן 12 ל"י לחודש, תמורת ביצוע עבודות ניקיון בדירה.
* להציע למועצה להשתתף בהוצאות הבראה של עובד מועצה, בסך 50% מהמחיר היומי המינימלי הנהוג במוסדות המרגוע של קופת חולים או של ההתיישבות השיתופית, לגבי מבריאים בודדים.
* לאשר את חוק העזר למודעות ושלטים (ראה בפרוטוקול המקורי).
* לאשר את חוק העזר בדבר הסדרת שמירה בישובים (ראה בפרוטוקול המקורי).
* לדחות את בקשות מחלק הקרח במעברה ובעל המכולת בקריית אונו, להנחות ממס עסק. עם זאת, הוחלט לקבל חלקית את בקשות ההנחה של בעלת מכולת, ספר ומחלק חלב במעברה, בהתאם לחוק העזר למס עסקים.
* לפנות שנית לעובדי המועצה לגבי בעיית תשלומי שכרם, ולבקשם להסכים להצטרף לקופת התגמולים של חברת "גמול", המתנה את מתן ההלוואה למועצה בהצטרפותם (הלוואה הדרושה לה עבור תשלום חובותיה לעובדים). כמו כן, הוחלט להציע לוועד העובדים לסכם עם המועצה (תוך שבוע) את עניין פיטורי העובדים, ברוח החלטת המועצה מה 21.10.56 (ישיבה מס' 19), אחרת תאלץ המועצה לבצע את הפיטורים על דעת עצמה.
* להציע תשבוץ ודירוג עובדי המועצה (ההצעה מפורטת בפרוטוקול המקורי) – בהתאם להוראה על השוואת שכר עובדי הרשויות המקומיות לנהוג לגבי עובדי מדינה, בהתאם להצעת התשבוץ שהוגשה למועצה על-ידי חבר השלטון המקומי והסתדרות הפקידים, וכן בהתחשב בהמלצת ועד העובדים בנדון.

משתתפים: י. כהן – ראש המועצה
א. רוקנשטיין, ח. ציפרשטיין – סגני ראש המועצה
ג. איצקוביץ – מזכיר המועצה
חתומים על הפרוטוקול: י. כהן וג. איצקוביץ

/// מיכל 59 / תיק 5 /
לצפיה במסמך המקורי לחצו כאן >>

המסמך ייפתח בחלון חדש